ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Орієнтовний перелік платформ, де розміщено матеріали щодо проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій
Завдання для молодших школярів на період карантину https://osvita.ua/school/70759/
№ з/п |
Назва предмета |
Посилання на матеріали |
Початкова освіта |
||
1. |
Практичні завдання учнів для 1 класу |
|
2. |
Практичні завдання для учнів 2 класу |
|
3. |
Практичні завдання учнів для 3 класу |
|
4. |
Практичні завдання для учнів 4 класу |
|
5. |
Інтерактивні завдання з математики та української мови (безкоштовні на період карантину) |
|
6. |
Топ Школа (безкоштовні уроки математики для 4-11 класів) |
Орієнтовний перелік платформ, де розміщено матеріали щодо проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій в основній школі
Орієнтовний перелік платформ, де розміщено матеріали щодо проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій по підготовці до ЗНО
Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
. Заходи щодо проведення занять
за допомогою дистанційних технологій під час карантину
та відпрацювання занять відповідно
до навчальних планів після нормалізації епідемічної ситуації
по КУ ССШ №10
1. Робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання (теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання дітям, а практичне завдання перевіряється дистанційно).
2. Організація онлайн-консультацій вчителів.
3. Надання учням планів уроків для самостійного опрацювання (прочитай параграф, дай відповідь на запитання, подача теоретичного матеріалу через ілюстративне чи графічне зображення, лінк та відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання, виконання якого дистанційне).
4. Уроки через Skype, пряма трансляція.
5. Використання платної платформи GSOS (математика), яка на час карантину надає безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5-9 класів.
6. Створення груп у месенджерах (учитель надсилає завдання, отримує виконані).
7. Віртуальний клас «ClassDojo», «Google Classroom» (платформа працює на ноутбуках, ПК, планшетах, мобільних пристроях).
Принципи роботи:
- учитель реєструється на платформі та створює «свій» клас, додаючи своїх учнів;
- учитель створює публікації, прикріплює завдання PDF-файли, посилання на веб-ресурси, фотографії, скріпи підручників;
- учні виконують завдання, малюють роботу, фотографують чи знімають коротке відео, надсилають вчителю;
- можливе коментування, тобто вчитель створює завдання, а учні його коментують, ставлять вчителю додаткові питання;
- оцінювання відбувається за допомогою віртуальних балів.
8. Учні завчасно забезпечені паперовими роздатковими матеріалами, спілкування у телефонному режимі з проблемних питань.
9. Використання безкоштовного сервісу онлайн-тестів освітнього проєкту «На Урок», LMS-платформ (Learning and Management System), шкільної платформи SMLS/
10. Перегляд відеоуроків на телеканалі «Київ» у YouTube (о 9:30, 11:30, 13:30, тривалість 30 хв. з предметів ЗНО для учнів 10-11 класів).
11. На допомогу в підготовці учнів до ЗНО навчальні платформи:
- студія онлайн-освіти EdEra;
- гейміфікована платформа iLearn;
- безкоштовна підготовка до ЗНО – Be smart;
онлайн-курси – Prometheus.
12. Канали на YouTube – Вшколе, Топ школа, Цікава наука, Сергій Ткаченко (предмети ЗНО).
13. NEED/animation studio та книга-мандрівка (просвітницькі канали) цікаві для учнів молодших класів.
14. Виконання практичних завдань для учнів 1-4 класів на сайті Освіта.ua, платформи для вивчення математики Matifik, на Порталі вчителів початкових класів “Урок», Вчитель вчителю, учням та батькам на сайті з дитячої творчості КроКотак.
15. E-mail дистанційне навчання (здійснюється через листування учителя і учнів через мережу інтернет).
16. Застосування інструментів спілкування у дистанційному навчанні:
- електронна пошта;
- чат;
- особисті сайти чи блоги учителів;
- технології Wi-Fi, вайбер.
Примітка: класні керівники надають у вайбері завдання (теоретичний матеріал, тести, вправи, задачі), які учні повинні виконати з 16 по 20 березня. У разі виникнення питань просимо звертатися до класного керівника.