Самоврядування – це не тільки робота,
але й боротьба. Боротьба на захист порядних,
тихих та слабких проти ворогів порядку
та справедливості.
Я.Корчак
Наш час потребує лідерів нової формації, людей компетентних, відповідальних, здатних мислити не ординарно, генерувати нові ідеї та обирати нестандартні рішення. Ось чому головне завдання школи – знайти і підтримати учнівську молодь, чия життєва позиція спрямована на активну участь у громадському житті, молодь, яка має організаторські здібності, усвідомлює себе лідером, розуміє, що великі справи починаються із маленьких вчинків. Розвиток гуманістичних позицій, відхід від авторитаризму, який пригнічує ініціативу, розвиток особистості і демократичного стилю стосунків є на сьогодні актуальним для виховного процесу.
Учнівське самоврядування – це старт для початку професійного зростання, можливість вчитися, бути відповідальним за себе і за інших.
У школі було створено шкільну республіку «Лідер». Саме життя підштовхнуло до нових ідей, змін, впровадження інновацій. На повному самоврядуванні учнівської молоді організовуються волонтерські акції, чергування по школі під час перерв чи заходів, дискотек тощо, цікаві загальношкільні заходи, робота . Серйозно та по-дорослому відбуваються вибори на посаду Президенташколи.
Учні, які знайшли себе в самоврядуванні, дійсно змінюють життя школи, міста, а в майбутньому внесуть нові зміни і в державі. Прикладом цього може бути випускниця нашої школи Сорокіна Оксана, яка під час навчання у школі була президентом учнівського самоврядування, а зараз залишається активістом міських, обласних заходів. Бо бути громадянином, відповідальним, організатором – цьому вчать саме дитячі об’єднання.
Реальність дій учнівського самоврядування забезпечується певними умовами та принципами: